Waga sklepowa – jaką powinieneś wybrać? Jak później przygotować ją do użycia?

Waga sklepowa jest urządzeniem niezbędnym w wielu sklepach. Sprawdzi się w marketach spożywczych i budowlanych, jednak nie tylko. Chętnie sięgają po nią również pracownicy dyskontów przemysłowych. Dzięki zaletom, jakie proponuje, zdecydowanie ułatwia codzienne wykonywanie obowiązków. Nie wiesz, który model wybrać? Okazuje się, że podjęcie decyzji wcale nie jest takie proste, a waga sklepowa wadze nierówna. Zatem, czym warto się kierować?

czytaj całość »
Ile kosztuje legalizacja wagi elektronicznej? Sprawdzamy cenę usługi

Jesteś właścicielem wagi elektronicznej? Jeśli tak, zapewne wiesz, że polskie prawo nakłada na Ciebie obowiązek jej regularnej legalizacji. Taka procedura jest konieczna, gdy urządzenie jest wykorzystywane w obrocie handlowym. Gdy waga służy do naliczania opłat i paczkowaniu towarów zasada jest taka sama. Z posiadaniem tego rodzaju sprzętu wiążą się więc pewne obowiązki. Musisz liczyć się z kosztami, które należy ponieść z tego tytułu. W przypadku zaniechania tych czynności możesz zostać ukarany mandatem. Ile kosztuje legalizacja wagi i jakie kroki podjąć, by być „na czysto"? Przeczytaj artykuł i rozwiej swoje wątpliwości!

czytaj całość »
Waga magazynowa do 150 kg - wybór jest bardzo duży!

Zastanawiając się nad tym, jaką wagę magazynową do 150kg wybrać dla swojego biznesu, staniesz przed bardzo złożonym pytaniem. Nie każde wyposażenie może okazać się dla ciebie praktyczne. Dzieje się tak dlatego, że wiele tego typu narzędzi pomiarowych dedykowanych jest do konkretnych towarów i usług. Na szczęście dobrze trafiłeś i w poniższym tekście postaramy ci się pomóc. Oto kilka porad, które pozwolą wybrać ci najlepsze dla ciebie narzędzie.

czytaj całość »
Pierwszy post

Bloguj w swoim sklepie!

Blog to jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych XXI wieku. Dlatego twój sklep też musi blogować.

Na świecie są miliony ludzi szukających w internecie najciekawszych treści oraz produktów. Nie każdy jednak ufa reklamom, dla wielu z nich najważniejsze jest źródło tych informacji. Im bardziej wiarygodne, tym lepiej. Dlatego blogowanie jest tak ważne, by poprzez bloga budować zaufanie swoich klientów.

Jeżeli wiesz co chcesz sprzedawać w sklepie internetowym, powinieneś też znać wszystkie obawy i zainteresowania swoich klientów – artykułami na blogu musisz odpowiadać na ich potrzeby oraz ich inspirować. To ważne także dla Google i wyszukiwarek internetowych – im lepszy i ciekawszy content na twojej stronie, tym większa szansa, że trafi do tych, którzy go szukają w internecie.

Tutaj możesz zacząć blogować już dziś.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium